بیگ بنگ: در این عکس تلسکوپی که در 21 مارس ثبت شده، گویی دنباله دارِ 41P/Tuttle-Giacobini-Kresak در مسیر کهکشان مسیه 108 قرار گرفته است، این دنباله دار دارای یک میدان دید به وسعت 1 درجه در آسمان است.

با مشاهدۀ آسمان بهاری در سمت شمال، درست در زیر صورت فلکی دب اکبر می توان این دنباله دارِ سبز رنگِ که در حال محو است را نظاره کرد، این دنباله دار تقریبأ 75 ثانیۀ نوری با سیاره مان فاصله دارد. در این نما کهکشان مارپیچی و گرد و غباریِ مسیه 108 (در پایین مرکز) که 45 میلیون سال نوری از زمین فاصله دارد، قابل مشاهده است. همچنین در سمت راست بالای تصویر، سحابی سیاره نما با ستارۀ مرکزی داغِ پیرش به نام مسیۀ 97 (سحابی جغد) که فقط 12 هزار سال نوری با ما فاصله دارد، به خوبی دیده می شود. این دنباله دارِ دوره ای و ضعیف که بر اساس اسم کاشف و کاشفین مجددش نام گذاری شده برای اولین بار در سال 1858 مشاهده شد و دوباره در سال های 1907 و 1951 رویت شد. انطباقِ محاسبات مداری نشان داد که همین دنباله دار در زمان های جداگانه ای دیده شده است. زمانیکه دنباله دار 41P در طول 100 سال در 1 آوریل در نزدیکترین موقعیت به زمین قرار گیرد، با یک دوره ی 5.4 ساله به دور خورشید می گردد.