بیگ بنگ: شبیه یک الماس فضایی بزرگ به نظر می رسد – اما با دهانه. این ریوگو 162173 است و مأموریت رباتیک هایابوسا 2 متعلق به ژاپن اکنون در حال رسیدن به این سیارک در نزدیکی زمین است.

هایابوسا 2 ، ناوگانی از کاوشگران جدا شدنی را با خود حمل می کند، از جمله دو ضربه‌گیر، چهار سطح نشین هوورر، سه هوپر با اندازۀ کوچک و دیده‌بان متحرک سطح سیارک (MASCOT) که بر روی سطح ریوگو فرود می آیند، گردش می کنند و آن را مطالعه می نمایند. بیشتر این تجهیزات مجهز به دوربین هستند. علاوه بر آن، هایابوسا 2 ، خودش نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که نمونه‌ها را از روی سطح جمع‌آوری می کند و در پایان سال 2020 آنها را برای تجزیه و تحلیل بیشتر به زمین باز می گرداند. چیزی که قبلأ در مورد سیارک ریوگو مشخص شده بود مدارش بود که حدود یک کیلومتر وسعت دارد و دارای یک سطح تاریک است که رنگ‌های غیرعادی را منعکس می کند. مطالعۀ ریوگو نه تنها می تواند اطلاعاتی را در مورد سطح و داخل این سیارک به بشریت بگوید، بلکه می تواند نشان دهد که چه موادی در اوایل منظومه شمسی برای تکامل حیات موجود بودند. در اینجا یک سری از عکس‌ها ،ویژگی‌هایی از لبه‌ها و دهانه‌های بزرگ ِ این سیارک را نشان می دهند.