جهان های موازی کجایند؟(قسمت سوم)+ویدئو

بیگ بنگ: در این قسمت، از مجموعه کلیپ جهان های موازی، فیزیکدانان و کیهان شناسان در خصوص جهان های موازی رده ی ۲، جهان های حبابی در ابعادی بالاتر صحبت می کنند و دلایل و شواهد خود را نیز بیان می کنند. (زیرنویس فارسی دارد)

دانلود ویدئو با حجم ۵۲ مگابایت

1. آرش گفت:

سایتتون عالبه. بیشتر قسمت هاشو خوندم. خیلی وقته دنبال یه مرجع علمی فارسی زبان بودم. دستتون واقعا درد نکنه.

2. hossien گفت:

با سلام.دو تا سوال داشتم اول اینکه آیا جهان های موازی قبل از بیگ بنگ که باعث به وجود امدن جهان ما شد وجود داشتن یا خیر؟دوم آیا میشه تصور کرد که جهان ما حاصل به وجود امدن و از بین رفتن جهانهای قبل از خودش بوده.منظورم مثل اینه که مثلا همونطور که هر کدام از ما حاصل نسل های قبلی خودمون هستیم. که امدن و رفتن در مورد جهان هم همینطور باشه؟و میشه تصور کرد که در مورد هر کدام از جهان های موازی هم همچنین حالتی باشه؟ممنون.

• سمیر الله وردی گفت:

با درود، پاسخ دو سوال شما در همین ویدئو داده شده بود و یکی از احتمالات فیزیکدانان برای وقوع بیگ بنگ برخورد دو جهان حبابی میباشد که پیش از جهان ما نیز وجود داشته اند.

3. علی گفت:

اگه ممکنه لینک دانلودو بروز کنید.ممنون