بیگ بنگ:  آیا این ممکن است که انسان های معمولی برای گذراندن تعطیلات خود به فضا سفر کنند؟ فضا محیط بی رحمی است و برای انجام این پروژه نیاز به بررسی های دقیق و همچنین هزینه های سنگینی است که این مستند علمی شما را با این قضیه بیشتر آشنا می کند. آنچه در این برنامه مستند می بینید آینده ایی از فضا و فضانوردی در قرن 21 خواهد بود که به زبانی ساده بیان می شود.

15454

نام مستند : Earth Investigated: Holiday in Outer Space – بررسی زمین : تعطیلات در فضا
سال انتشار: ۲۰۱۱
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم : 545 مگابایت
کیفیت : 720p
پخش شده از : شبکه نشنال جئوگرافی
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی دارد

مشاهده ویدئو در یوتیوب

توریسم تجارتی بسیار بزرگ است، تقریبا جایی در زمین نیست که شما نتوانید بروید. اما مقصد نهایی شما جایی 100 کیلومتر بالای سرتان باشد. رویاپردازان توریسم فضایی در حال ساخت نسل جدیدی از سفر و تعطیلات در فضا هستند. دروازه ی آینده سفری به ستارگان خواهد بود. شما می توانید یکی از فضانوردان قرن 21 باشید، این سفر می تواند اوج زندگی شما باشد. در ضمن در این برنامه خانم انوشه انصاری به همراه سایر دانشمندان از آخرین دستاوردها در زمینه کاوش فضایی و صنعت در حال تولد توریسم فضایی صحبت می کنند.

دانلود مستند: DownloadButtonRedدانلود زیرنویس فارسی- کاری از میثم رئیسی

آموزش دانلود از اکسپرس لیچ: پس از کلیک بروی لینک دانلود شما با صفحه ای مواجه خواهید شد که باید بروی گزینه Free Download کلیک نمایید. سپس شما باید کد خواسته شده را در کادر مربوطه وارد نمایید و منتظر بمانید تا تایمر 30 ثانیه ای به پایان برسد. پس از اتمام ثانیه شمار بروی گزینه Create Download Link کلیک کنید،اکنون لینک مستقیمی برای 48 ساعت در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه