مجله الکترونیکی شماره ۱۱ – دی ۱۳۹۳

بیگ بنگ: درود به دوستان گرامی، خیلی خوشحالیم که می توانیم مجله شمارۀ ۱۱ علمی- نجومی بیگ بنگ را تقدیم شما عزیزان کنیم و از اینکه این شماره از مجله بدلیل فصل امتحانات با تاخیر منتشر شد از شما پوزش می خواهیم. “آیا هوش بشر، تسلیم هوش مصنوعی می شود؟” در این شماره در پی پاسخ به این پرسش هستیم و با صحبت های دانشمندان، هنرمندان و کارشناسان علمی همراه می شویم که برخی این پیشرفت سریع در عصر حاضر و آینده پیش رو را طبیعی می دانند و به آن خوش بین هستند، اما برخی از این رشد بی‌رویه تکنولوژی و هوش مصنوعی ابراز نگرانی می کنند و معتقدند این رشد بی‌رویه در نهایت می تواند منجر به پایان بشریت شود.

big-bang_11همچنین مطالب علمی و متنوعی در خصوص نجوم، کیهان شناسی از جمله: مشاهده مرگ نخستین ستارگان، کاوشگر کنجکاوی در دریاچه باستانی، اعزام فضانورد به سیارۀ ناهید، ستاره ای که می تواند زمین را نابود کند، قدمت انسان هوشمند چقدر است، تولید سوخت از هوا، عجیب ترین رازهای کیهان، فرا زمینی ها کجا هستند، تولد ستارگان چگونه است، کشف ترکیبات ارگانیک در مریخ، کشف آثاری از ماده، چرا زمان همیشه به جلو می رود و … مطالب جالب دیگری را تقدیم دوستاران علم کردیم، امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید.

لینک خرید مجله

1. خیلی خیلی کارتون رو دوست دارم تا الان سایت ایرانی به این قشنگی ندیدم.
    مقاله علم چیست
    نظریه علمی و۳،۴ تا دیگه تواین زمینه مقاله داشتین که حرف نداشت.
    خلاصه جالب بود دوستام از شبکه هوپا سایت رو معرفی کردن .
    با تشکر

2. منصور نقی لو گفت:

اولین بار است سایت شما را دیدم و تبریک می گویم به علاقه شما به مباحثی که بسیار مهم هستند….امیدوارم با کوشش دوستانی همچون شما در گسترش علوم برای عموم ، قدم های خودجوش برای بستر تحقیقات تخصصی ایجاد شود….تلاش می کنم مطالب شما را پیگیری کنم.

3. فرامرز صيداوى گفت:

با سلام – طراحى، سرعت، محتواى سایت شما فوق العاده است. پیشنهاد میکنم براى درآمد زایى یا در دسترس آسان بودن مطالب و نشریه فروشى خود ، یک اپلیکیشن موبایل طراحى کنید.
    بنده در زمینه تجارت فعالیت میکنم، باور کنید درآمد زایى فوق العاده اى براى شما خواهد بود.
    با تشکر، ادامه بدید بسوى ایران آگاه.

4. مریم گفت:

سلام . ممنون از وبسایت خوب شما . آیا امکان خرید ( غیر از پرداخت آنلاین ) هم وجود داره ؟