مجله الکترونیکی شماره ۶ – مرداد ۱۳۹۳

بیگ بنگ: درود دوستان و همراهان گرامی، خیلی خوشحالیم که باز هم می تونیم قلم بزنیم و مجله ۶ بیگ بنگ را به شما تقدیم کنیم. موضوع ویژه این شماره “نظریه ریسمانها” است. در این شماره مفاهیم این نظریه را ارزیابی کردیم و همچنین در مورد نظریه F که مشق شده ی نظریه ریسمان ها است و یک دانشمند ایرانی بنام “دکتر کامران وفا” از پایه گذارانش میباشد، توضیح دادیم.

البته کلی مطلب نجومی ، کیهان شناسی و علمی جالب هم از قبیل: ۱۰ باور غلط در مورد مغز انسان، تایید مجدد نظریه نسبیت اینشتین، حل یکی از معماهای فیزیک، اختراع سامانه انتقال اطلاعات از طریق نور مرئی، اسرار زندگی آلبرت اینشتین، آیا ماه از زمین فاصله می گیرد، قبل از آغاز جهان چه خبر بود، آیا جهان در حال یخ زدن است و … را هم تقدیمتان کرده ایم.

لینک خرید مجله

توجه : هرگونه استفاده از این مطلب بدون ذکر نام 'سایت علمی بیگ بنگ' و لینک به این مقاله غیر قانونی و از لحاظ اخلاقی غیر انسانی می باشد، لطفا به حقوق مولف احترام بگذارید.

مطالب علمی مرتبط

۱۶ نظر

1. سروش گفت:

ممنون که بالاخره رایگان شد…. شما فوق العاده اید. به خاطر انتقاد هایی که در گذشته بعلت قیمت مجله کرده بودم عذر خواهی می کنم…

2. مهران گفت:

واقعا کار عالی کردید و این مجله حتی قیمتش ۵ هزار تومان هم باشد واقعا ارزش خرید رو حداقل برای من داره
    فقط هر طور که شده لطفا این کارتونو ادامه بدهید

3. رامین گفت:

بهترین سایت علمی … عالی عالی نمیدونم چطور تشکر کنم بابت ترویج علم بابت بروز بودن بابت مجله ویدئو و…… امیدوارم سایتتون پر بازدید ترین سایت علمی بشه و شما هم همینطور ادامه بدید ….

4. sky گفت:

سلام . امیدوارم روز به روز موفق تر و پیروز باشید .
    شماره قبلتون که واقعا شگفت زدم کردم . این همه مطلب با ترجمه سلیس . عالیه . برای حمایت از شما این شماره رو میخرم .

5. mahdi گفت:

سلام اول اینکه از سایت خوبتون تشکر میکنم دوم یه پیشنهاد دارم یه اشتراک از طریق ایمیل واسه سایت راه اندازی کنید

6. عبدالرسول یزدی گفت:

ممنون از مطالب مفید و مجله زیبا و وزین شما
    من تمام مجلاتتون رو دارم و ازشون لذت بردم و می برم
    چون بسیار درگیر هستم و نمیتونم از لحاظ ارسال مطالب علمی و مفید کمکتون کنم دوس دارم با پرداخت وجه ناچیز مجله حد اقل حمایتم رو از شما و سایتتون داشته باشم
    تو این دنیای بلبشوی سایتهای اینترنتی بی محتوا و چرت و پرت ، باید به چنین سایتها احترام گذاشت و حمایت کرد
    دمتون گرم

ییخشید من می خوام به عنوان وبلاگ شما فعالیت کنم
    لطفا کد خرید رو به من بدید تا بزارم تو وبلاگ تا پول ها برای شما بیایند

11. علی گفت:

سلام خدمت شما
    از اونجا که می دونم آماده کردن چنین مجله پرباری چقدر وقت و هزینه نیاز داره خودم رو موظف دونستم که مجله رو خریداری کنم.
    ممنون از شما
    برقرار باشید.

12. amirali گفت:

سلام و خسته نباشید
    اول از همه ممنون بابت مجموعه خوبتون
    دو سوال داشتم
    اولی اینکه الان اواخر شهریور شد پس مجله شهریور ماهتون چی شده
    دوم اینکه ایا تمامی مطالبی که طی یکماه در سایت میزارید رو در مجله هم میزارید یا نه(چون من نمیرسم هر روز سایت رو برای مطالب جدید چک کنم و به خوندن مجلتون کفایت میکنم )

در اخر هم یه درخواست در قسمت فروشگاهتون کتاب های چاپی مربوط به فیزیک ونجوم روهم بزارید
    ممنون

• سمیر الله وردی گفت:

درود و تشکر از شما دوست گرامی
      در حال آماده سازی مجله هستیم، به احتمال زیاد مجله ۷ با موضوع ویژه سیاهچاله ها فردا منتشر میشه
      در مورد مطالب باید عرض کنم، بطور کلی ما قصدمون اینه که از مطالبی که در سایت می نویسیم، کمتر در مجله استفاده کنیم و در مجله از موضوعات و مقالات جدیدتر و متنوع تر استفاده کنیم. اما میشه گفت حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از مطالب مجله شامل خبرهای نجومی، مطالب علمی و مقالات و … مربوط به سایت هست و بقیه مطالب، شامل مطلب ویژه مجله، مطالب اختصاصی و خبرهای نجومی و … هم غیر تکراری هست که در سایت از اونها چیزی ننوشتیم و فقط در مجله منتشرش می کنیم.
      مورد آخری هم اگر بعضی از ارگانها با ما تبادل و همکاری داشته باشن حتما این کار را خواهیم کرد. موفق باشید.

13. بهمن گفت:

بسیار عالی سپاسگزاریم از زحمات شما و این وبسایت واقعا عالیه خیلی عالی