مجله الکترونیکی شماره ۸ – مهر ۱۳۹۳

بیگ بنگ: درود به همراهان همیشگی مجله ی علمی- نجومی بیگ بنگ، از این همه توجه و پیگیری هاتون برای هر چه بهتر شدن وب سایت و مجله بیگ بنگ تشکر می کنیم. دوستان گرامی موضوع ویژه ی مجله شماره ی ۸ در مهر ماه ۹۳ را به ” زمان” و “پارادوکس های زمان” اختصاص دادیم، به راستی زمان چیست؟ آیا همچنان که یک سرود کهن می گوید، جویباری جاودانه غلتان است که همه رویاهای ما را با خود می برد؟ یا همچون راه آهن است؟ شاید پیچ ها و شاخه هایی داشته باشد و از این رو بتوان جلو رفت و در عین حال به ایستگاه قبلی روی خط بازگشت، در این شماره چالش زمان را تقدیم شما کردیم.

mag1

همچنین مطالب علمی و جالبی در مورد نجوم ، کیهان شناسی و … از جمله: خطر اجرام فضایی برای زمین، روشی نوین برای جستجوی فرا زمینی‌ها، ارسال پیغام از یک مغز به مغزی دیگر، ساخت عینکی برای نابینایان، ساخت سلول مصنوعی، انقراض دیگری در راه است، ابرهای بارانی در یک سیاره بیگانه، آیا منظومه شمسی یک ورتکس است، سیاهچاله وجود ندارد، گربه شرودینگر چقدر چاق است و …مطالب جالب دیگری را تقدیم دوستاران علم کردیم.

لینک خرید مجله

لینک کوتاه مقاله : http://bigbangpage.com/?p=19542

1. رضا گفت:

فکر نکنم هیچ سایتی مثل شما فعال باشه.

2. بهمن گفت:

سپاس از سایت علمی و وزین بیگ بنگ

3. سروش گفت:

عالی همه چی عالیه… من حتما می خرم به قیمت ۲ هزار تا به سایت کمک بشه..

4. Amir گفت:

خیلی مفید و عالی
    ممنون از زحماتتون

5. ardeshir گفت:

مرسى سایت عالی درست کردید

6. Pooya گفت:

برای اولین بار نشریه رو میخوندم. عالی بود ممنون. خیلی عالیتر میشد اگر بصورت فرمتهایی نظیر epub یا html هم منتشر میکردیند تا در موبایل هم بشه براحتی خواند.

7. امید درکه گفت:

خسته نباشید و به کارتون ادامه بدید.