معمایی بنام سفر در زمان+ویدئو

بیگ بنگ: سفر در زمان شاید یکی از آرزوها و دغدغه‌های دست نیافتنی از نظر بشر باشد، ولی اینگونه نیست! امروزه دانشمندان و محققان زیادی از سرتاسر دنیا طبق نظریه نسبیت خاص که دری به سوی سفر در زمان می‌باشد ثابت کردند که می توان این امر را به واقعیت بدل کرد. بر پایه نظریه نسبیت، با افزایش سرعت یک جسم، زمان برای آن جسم کندتر می‌گذرد و این می تواند دریچه ای به سفر در زمان باشد. « این ویدئو دوبله فارسی است »

دانلود ویدئو با حجم ۱۱ مگابایت

صداپیشه: مجتبی ایزدی

1. ایلیاد گفت:

سفر به آینده بله، ولی سفر به گذشته غیر ممکنه. تازه وقتی بتونیم به آینده سفر کنیم نمیتونیم برگردیم. ما همین الانش هم داریم به آینده سفر می کنیم بابا
    این جور ویدئوها صرفاً جنبه برانگیختن هیجانات مخاطب رو دارند و چیزی عجیبی رو نشون نمی دن

• Astro M گفت:

درسته که سفر به گذشته در زمان ما غیر ممکنه ولی شاید در آینده بشه این روند رو پیش گرفت و در رشته های زمان انحراف ایجاد کرد.درضمن ما الآن درحال سفر به آینده هستیم,درست.ولی از نوع کند و معمولش.منظور از این ویدئو اینه که در بازه ی زمانی مختلف با سرعت های مختلف حرکت کنیم.مثلا اینکه الآن در عرض چند ثانیه به ۵۰۰ سال بعد یا قبل بریم.

2. علیرضا گفت:

ای کاش میشه به گذشته رفت و بعضی از اتفاقات را باچشم خود میدید

3. زهره محمدی گفت:

سلام ب نظر من ک ب جای ای کاش گفتن ها ایده بدید . من وشما ایده ندیم و بهش فکر نکنیم و همه همینطوری فکر کنن ک دیگه کسی دنبالش نمیره و همیشه ای کاش واسه هممون میمونه