سخن روز

“فرگشت” فقط یک نظریه است؟ خوب، بنابراین “جاذبه” هم نظریه ای بیش نیست. پس چرا نمی بینم خودتان را از بالای ساختمان به پایین پرت کنید.

ریچارد داوکینز ، زاد روز این دانشمند که استاد بازنشسته در درک عمومی علم در دانشگاه آکسفورد و همچنین رفتارشناس، زیست‌شناس فرگشتی و نویسندهٔ کتاب‌های علمی است و متولد ۲۶ مارس ۱۹۴۱ میباشد را گرامی میداریم. از جمله افتخارات او، عضویت در انجمن سلطنتی علوم، و انجمن سلطنتی ادبیات است. وی در تفسیر و آموزش عمومی دانش نقش برجسته‌ای در انگلستان دارد. و کتاب‌های مشهوری در زمینهٔ فرگشت نوشته‌است.
336677-evolution-richard-dawkins-quote-2

1. ali گفت:

قابل توجه اونایی که مغزشون از (( گچ )) و (( بتون آرمه )) تشکیل شده و نمیخوان نظریه تکامل داروین و ریچارد داوکینز رو قبول کنن و خودشون رو هم به شدت مذهبی و مقید به اصول مذهبی میدونن ! . برید خودتون رو از بالا پشت بوم پرت کنین پایین ؟! . میتونید ؟! .

2. علی گفت:

من طبق تحقیقاتم فهمیدم قبل این نسل از نوع انسانها که ماها هستیم ۷ نوع نسل از انسان ها با شکل ها جسه ها و میزان زور درک و فهم متفاوت وجود داشتند که منقرض شدند و فسیل های آنها هم مورد تایید هست، غیر قابل رد هست از این رو این نظریه را به شدت قبول دارم ولی از نسل آخرین نوع بشر که ما باشیم نیست این برای اولین نوع بشره.
    هر کی اینو بخونه به من مدیون شده خخخ چون چیزی گفتم که حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد ایرانیا ازش قافل هستن.
    چرا باید ایرانی ها آخرین کسایی باشن که از یکسری از واقعیت ها باخبر میشن؟ جوابشم واضحه قبل تفکر احساساتشون جواب میده.