دانشمند مشهور استیون هاوکینگ در صدد است کتاب جدیدش بنام “تاریخچه مختصر من” را که دیدگا‌ه های جالبی را در خصوص زندگی‌اش مطرح می‌کند، منتشر کند.

این دانشمند که از بیماری نورون عصبی رنج می برد، این کتاب را به طور کامل به لطف توسعه فن آوری های جدیدش نوشته است. هاوکینگ یکی از معروف ترین دانشمندان در جهان است و یک نویسنده بسیار موفق است. کتاب تاریخچه مختصر زمان بیش از 10 میلیون نسخه فروش رفته و به 40 زبان ترجمه شده است.

Stephen Hawking's Universe

استیون هاوکینگ این بار به جای نوشتن کتاب در مورد کیهان، در حال منتشر کردن کتابی در مورد زندگی اش می باشد.

ناشران کتاب “تاریخچه مختصر من” معتقدند این کتاب به عنوان شخصی ترین کتاب در مورد هاوکینگ میباشد و این موضوع را مطرح می کند که “تاریخچه مختصر زمان” چگونه نوشته شد و موضوعاتی در مورد: جزئیاتی مربوط به کودکی وی در لندن پس از جنگ، سال‌های حضور در هاروارد و کمبریج، گسترش بیماری‌اش، ازدواج‌ها، خانواده و احساسات فکری‌اش ارائه می‌دهد.

سخنگوی مطبوعاتی انتشارات بنتم گفت: پروفسور استیون هاوکینگ در حال کار با فن آوری اینتل برای افزایش ارتباطش میباشد. اگر چه کتاب “تاریخچه مختصر من” با استفاده از این فن آوری جدید نوشته شده ، اما این فناوری هنوز در حالت آزمایشی است. پروفسور هاوکینگ با استفاده از سیستم خود در طی سال های متمادی و به وسیله این فناوری کتاب “تاریخچه مختصر من” را نوشته است. هاوکینگ در طول جنگ جهانی دوم در آکسفورد به دنیا آمد، پدر و مادرش فرانک و ازابل هستند. او به مدت 30 سال، استاد ریاضیات در دانشگاه کمبریج بوده ، و کتاب های پر فروشی در مورد کیهان شناسی نوشته است.

پزشکان تشخیص دادند که او در سن 21 سالگی به بیماری نورون حرکتی ( ALS ) مبتلا شده است.در سال 1995 زمانی که هاوکینگ به پایان ازدواج خود با همسر اولش جین رسید با پرستار خود، الین میسون، ازدواج کرد. داستان بعدی سو استفاده میسون از هاوکینگ را نشان می دهد و …
این کتاب که با تصاویری از زندگی پروفسور هاوکینگ مزین شده در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.

Read More : http://www.dailymail.co.uk/news/article-2375815/A-brief-history-Professor-Stephen-Hawking

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه