بیگ بنگ: این گروه در نیمکرۀ شمالی زمین معروف است. این سه کهکشان که سه گانه لئو نامیده می شوند در یک میدان دید گرد هم جمع شده‌اند. حتی وقتی این سه کهکشان با ساده‌ترین تلسکوپ نیز عکسبرداری شوند به تفکیک قابل مشاهده‌اند: NGC 3628 (سمت چپ)، M66 (سمت راست پایین)، و M65 (بالا).

LeoTrioBauerهر سه کهکشان‌، بزرگ و مارپیچی هستند اما شبیه هم به نظر نمی آیند زیرا دیسک‌های کهکشانی آنها در زوایای مختلفی در خط دید ما شیب پیدا کرده‌اند. NGC 3628 که کهکشان همبرگر نیز نامیده می شود از لبه دیده می شود و دارای خطوط غبار مبهمی است که از صفحۀ کهکشانیِ پف کرده عبور می کنند. دیسک‌های M66 و M65 هر دو به اندازۀ کافی شیب دارند تا ساختار مارپیچی‌شان را نمایش دهند. فعل و انفعالات گرانشی بین کهکشان‌ها در این گروه نشانه‌هایی را بجا گذاشته‌اند، از جمله اثرات کشندی و پیچ خورده، دیسک متورم و بازوهای مارپیچی M66. این نمای خارق‌العاده از این منطقه تقریبأ دو درجه در آسمان(چهار ماه کامل) وسعت دارد که حدود یک میلیون سال نوری را در بر می گیرد. همچنین این گروه کهکشانی 30 میلیون سال نوری از زمین فاصله دارند. البته، نور برخی ستارگان که درون کهکشان راه شیری هستند در پیش زمینۀ این عکس دیده می شوند.