بیگ بنگ: این یک بازی سه گانۀ نجومی است. در این آسمان غروب گاهی که در ماه گذشته گرفته شده، ماه زمین را می‌بینیم که در فاز هلال روشن می‌باشد. همچنین در سمت راست تصویر، سیاره ناهید قرار دارد که در ماه گذشته و این ماه درخشان‌ترین سیاره در آسمان غروب‌دم بوده است.

MVP Aspinallبا یک تلسکوپ کوچک می‌توانید ببینید که سیارۀ ناهید نصفه است، یعنی فقط نیمی از این سیاره از روی زمین قابل رویت است و در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته و به روشنی می‌درخشد. همینطور در بالای آسمان و خیلی دورتر خوشۀ ستاره‌ای پروین قرار دارد. اگرچه ماه و ناهید نسبت به ستاره‌های پس زمینه‌ای حرکت می‌کنند، خوشه پروین اینگونه نیست، چون خودش شامل ستاره‌های پس زمینه‌ای است.

در اوایل این ماه، سیارۀ ناهید از مقابل ِ خوشه پروین عبور کرد، پدیدۀ نادری که هر هشت سال یکبار رخ می‌دهد. این عکس برجسته این سه گانه را با یک سری نوردهی که از یک دوربین به مدت بیش از 70 دقیقه در نزدیکی ایوانلا، ساسکاچوان، کانادا ثبت شده، نشان می‌دهد. عکاس نجومی از موقعیت‌ ِ اجرام آسمانی خبر داشت، تنها چیزی که وی پیش‌بینی نکرده بود، وجود درخت پیش زمینه‌ بود؛ چون عکاس نمی‌داند چه نوع درختی است!