بیگ بنگ: این نمای تلسکوپی زیبا، مناطق مرکزی سحابی نشری IC 410 را نشان می‌دهد که در زیر آسمان حومه شهر با فیلترهای باند باریک گرفته شده است.

Tadpoles of IC Trevor Jonesهمچنین این عکس، دو زیستگاه چشمگیر از گاز و غبار کیهانی را نشان می‌دهد. در زیر و سمت راست مرکز بچه قورباغه‌های IC 410 قرار دارند. این سحابی که بخشی از آن توسط غبار پیش زمینه پوشیده شده، خودش خوشۀ کیهانی جوان ستارگان بنام NGC 1893 را احاطه کرده است. این ستارگان خوشه‌ای به شدت داغ و درخشان حدود چهار میلیون سال پیش در ابر میان ستاره‌ای تشکیل شده‌اند.

این بچه قورباغه‌ها که از گاز و غبار خنک‌تر و متراکم‌تر تشکیل شده‌اند حدود 10 سال نوری طول دارند و مکان‌های احتمالیِ تشکیل مداوم ستارگان هستند. آنها از بادها و تابش ستاره‌ای تشکیل شده‌اند و سرهایشان با لبه‌های درخشانِ گاز یونیزه تشکیل شده، در حالیکه دم‌های آنها از ستارگان جوان مرکزیِ خوشه تشکیل شده است. این سحابی حدود 10 هزار سال نوری از زمین فاصله دارد و به سمت صورت فلکی غنی از سحابیِ ارابه‌ران واقع شده است.