بیگ بنگ: این مجموعه ی سحابی گرد و غباری در امتداد لبۀ ابر مولکولی برج ثور(گاو) قرار دارد که حدود 450 سال نوری با زمین فاصله دارد. این عکس تلسکوپی که میدان دیدی به اندازه‌ی ۲ درجه را پوشش داده با 40 ساعت نوردهی ثبت شده و شامل ستاره های جوانِ از نوع  تی ثوری(T-Tauri)  است.

این ستارگان که میلیون ها سال سن دارند، هنوز در دوران نوجوانی به سر می برند. آنها از لحاظ درخشش و فازهای آخرِ فروپاشی گرانشی شان با یکدیگر تفاوت دارند. وقتی این ستارگان پایدار می شوند، جرم آنها کم می شود و به ستارگان رشتۀ اصلی تبدیل می شوند، دمای هستۀ آنها بالا می رود تا سوخت هسته ای شان باقی بماند؛ این مرحله از تکامل ستاره ای حدود 4.5 میلیارد سال پیش برای خورشیدِ میانسالمان رخ داد. یک ستارۀ متغیر و جوانِ دیگر که V1023 Tauri نام دارد در سمت چپ تصویر مشاهده می شود. این ستاره در میان ابرِ گرد و غباریِ زرد رنگ کنارِ سحابی بازتابی آبی رنگِ Cederblad 30 که LBN 782 نیز نامیده می شود قرار دارد. درست در بالای سحابی بازتابی آبی، یک سحابی تاریکِ گرد و غباری بنام بارنارد 7 قرار دارد.