بیگ بنگ: یکی از شگفت‌انگیزترین مناطق آسمان شب در این عکس به تصویر کشیده شده است. کمان ستارگان ِ راه شیری در سمت چپ قرار دارد، درحالیکه منطقۀ رنگی مارافسای همراه با ستاره نارنجی روشن قلب عقرب(Antares) درست در سمت راست مرکز واقع شده‌اند و سحابی شارپلس 1 (Sh2-1) در انتهای سمت راست قرار دارد.

MwPastAntares Andreoدر جلوی کمان کهکشان راه شیری چند سحابی معروف از جمله سحابی عقاب(M16)، سحابی سه تکه(M20) و سحابی مرداب(M8) واقع شده‌اند. سحابی‌های چشمگیر دیگر عبارتند از سحابی پیپ و سحابی سر اسب آبی. به طور کلی، رنگ قرمز از سحابی‌ها ناشی از نوری است که از گاز هیدروژن برانگیخته می درخشند، درحالیکه رنگ آبی غبار میان ستاره‌ای را نشان می دهد که نور ِ ستارگان جوان و درخشان را ساطع می کند. همچنین لایۀ ضخیمی از غبار و ابرهای کیهانی به رنگ قهوه‌ای تیره مشاهده می شود.

MwPastAntares Andreo annotatedگوی‌های بزرگی از ستارگان مرئی عبارتند از خوشه‌های کروی M4، M9، M19، M28 و M80 که جایگاه هر یک در عکس مشخص شده است. این میدان به شدت گسترده – که حدود 50 درجه وسعت دارد – صور فلکی قوس را در سمت چپ پایین، مار را در سمت چپ بالا، مارافسای را در وسط و عقرب را در سمت راست نشان می دهد. این عکس کیهانی در حدود 100 ساعت تصویربرداری شد و با برنامه‌ریزی دقیق و پردازش دیجیتالی همراه بود.