بیگ بنگ: اگر بتوانید بر روی سطح سیارۀ فراخورشیدی تراپیست 1f که به تازگی کشف شده و اندازۀ زمین است بایستید، چه چیزی می دیدید؟ در حال حاضر، هیچکدام از زمینی ها پاسخ را نمی داند، اما این نمایش برجسته یک حدس منطقی را بر اساس داده های مشاهده ایِ تلسکوپ فضایی اسپیتزر ناسا ارائه می دهد.

در سال 2017، چهار سیاره دیگر که به اندازه ی زمین بودند توسط تلسکوپ ِ اسپیتزر کشف شدند که عبارتند از تراپیست 1f و سه سیارۀ دیگری که در سال 2015 از روی زمین کشف شدند. از روی سطح این سیاره در نزدیکی دورۀ معتدل بین شب و روز، می توانید آب، یخ و سنگ را بر روی سطحش مشاهده کنید، درحالی که ابرهای مبتنی بر آب در بالا شناور هستند. پس از ابرها، ستارۀ مرکزی کوچک تراپیست 1 از خورشید قرمزتر به نظر می رسد، اما از نظر زاویه ای بزرگتر است چون به مدار نزدیکتر میباشد. با هفت سیارۀ شناخته شده که به اندازه زمین هستند – بسیاری از آنها از نزدیکی یکدیگر عبور می کنند – سیستم تراپیست 1 فقط داوطلبی برای حیات نیست، بلکه می تواند رابطه ای دو طرفه با حیات داشته باشد – اگرچه یک تحقیق اولیه هیچ تبادل آشکاری را کشف نکرده است.