زندگی هر چقدر هم سخت به نظر آید همیشه کاری هست که بتوانی انجام دهی و در آن موفق شوی. مسئله ی مهم این است که تسلیم نشوی.

– استيون هاوكينگ – هفتاد و دومين سالروز تولد اين دانشمند بزرگ و فیزیکدان نظری كه در زمینهٔ کیهان‌شناسی و جاذبه کوانتوم به ویژه در زمینهٔ سیاه چاله كار كرده است و کارهای علمی اش سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد را تبريك عرض ميكنم.

hawking

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه

  1. بادرود به همه متن بسیار زیبایی بود اما دوستان سعی کنیم به عقاید هم احترام بگذاریم که شرط اول اخلاق است و سعی کنیم کامنتهایی را مطرح کنیم که خدای نکرده این وب سایت خوب ف ی ل ت ر نشه!

  2. بله مهم اینه که ما ایمانمونو از دست ندیم و باورمونو به حقیقت از دست ندیم و درست در لحظه آخر تسلیم نشیم این همون ایمانه… این لینکو مطالعه بفرمایید inveritysearch.blogfa.com/post/12

  3. ویلیام استیون هاوکینگ بزرگترین اختر فیزیکدان ( اختر فیزیک دان کوانتومی و اختر فیزیک دان نیوتنی ) حال حاضر در دنیا و صاحب کرسی ریاضیات لوکاسین کالج سلطنتی کمبریج لندن بود که الان از این سمت بازنشسته شده و به مایکل گرین واگذار شده که قبل از اون این کرسی در اختیار افرادی مثل اسحاق نیوتن و پل دیراک ( از بنیان گذاران مکانیک کوانتومی و فیزیک نظری قرن بیستم ) بود . و خیلی از دانشمندان دنیا اخبار و نظرات استیون هاوکینگ رو به طور دایم دنبال میکنن .

  4. و مسئله ی مهمتر اینه که راجع به هر چیزی (( عـــمـــیــق )) فکر کنیم ! .