مجله الکترونیکی شماره ۱۳ – اسفند ۱۳۹۳

2
711

بیگ بنگ: دوستان و همراهان گرامی نوروز باستانی را خدمت شما تبریک عرض می کنیم و امیدوارم سال خوبی همراه با موفقیت داشته باشید. بسیار خوشحالیم که مجله ی شماره ۱۳ بیگ بنگ را تقدیم شما می کنیم. در این شماره موضوع ویژه را به بررسی تخریب و نابودی زمین اختصاص دادیم، در فیلم های اکشن دیده ایم که افراد بد زمین را تخریب می کنند؛ حتما خبرهایی را نیز شنیده اید که در آن مردم ادعا می کنند جنگ هسته ای بعدی یا کاهش جنگل های بارانی یا ادامه ی انتشارِ مقادیرِ سهمگینی از آلودگی در اتمسفر منجر به پایان زمین می شوند. اما باید گفت بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم زمین به همین راحتی ها نابود می شود، زمین به گونه ای ساخته شده که دوام بیاورد، زمین بیش از تعداد موهای سرتان برخورد سیارکی را متحمل شده و هنوز هم با خوشی در مدارش می چرخد. در این شماره ۱۰ روش برتر برای تخریب زمین را تقدیمتان کردیم.

cover_13همچنین مطالب متونع و جالب علمی- نجومی از جمله شواهد بیگ بنگ چیست، استخراج طلا از فضا، سکونت گاه های فضایی یک گام تا واقعیت، تمام اطلاعات جهان روی DNA، مغز انسان چگونه کار می کند، ساخت ماهی رباتیک، سفرهای فضایی بدن انسان را پیر می کند، تاثیر ماده تاریک در رشد سیاهچاله ها، کشف حیات میکروبی در اعماق زمین، ناسا به تیتان زیر دریایی می فرستد و …بسیاری از مطالب جالب را تقدیم دوستاران علم کردیم.

برای سهولت کاربران نسخه ی PDF قرار گرفته است که پس از پرداخت آنلاین میتونید براحتی مجله را دانلود کنید.

لـینـک خـریـد مـجـلـۀ شمارۀ ۱۳