مجله الکترونیکی شماره ۱۶ بیگ بنگ

33
709

بیگ بنگ: درود به دوستان و همراهان گرامی، خیلی خوشحالیم که شانزدهمین شماره از مجله ی علمی-نجومی بیگ بنگ را تقدیمتون می کنیم. موضوع موجودات فرازمینی همیشه از راز آلودترین موضوع‌ها در اخترشناسی و فیزیک بوده است. پرسش‌هایی مانند: آیا ما در عالم تنهاییم؟ آیا موجودات فرازمینی تا به حال به زمین سفر کرده‌اند؟ چقدر با ما فاصله دارند، چگونه می‌توانیم با موجودات فرا زمینی ارتباط برقرار کنیم؟ و … همیشه ذهن بشر را به خودش مشغول کرده‌ است، در مطلب ویژه ی این شماره سعی شده به برخی از این سوالات اساسی پاسخ های علمی و مناسبی داده شود.

cover16همچنین مطالب متونع و جالبی نجومی، کیهان شناسی و علمی از جمله: ارسال کاوشگر به اروپا و تیتان، آیا کهکشان راه شیری خاموش می شود، پیوند سر به واقعیت بدل می شود، زمین چند سال دارد، دانشمندان بدنیال جلوگیری از پیری، گامی بسوی درک انرژی تاریک، ظهور حیات در زمین چگونه بود، رازهای حل نشده مغز، آینده ی هوش مصنوعی، نزدیکترین سیاهچاله به زمین، سفری به دورترین نقطه ی کیهان و …مطالب جالب بسیاری را تقدیم دوستاران علم کردیم.

برای سهولت کاربران نسخه ی PDF قرار گرفته است که پس از پرداخت آنلاین میتونید براحتی مجله را دانلود نمایید.

لـینـک خـریـد مـجـلـۀ شمارۀ ۱۶

33 دیدگاه ها

1. سلام خسته نباشید. من یک سوال داشتم. وقتی یک پی دی اف یا یک مقاله به عنوان مقاله علمی به ما معرفی میشه، چطور بفهمیم که واقعا مقاله معتبر علمی و استاندارد هست یا نه؟

من چند روز پیش برای تهیه این مجله اقدام کردم و فایل دانلود برام ارسال شد.اما لینک دانلود برای من کار نمیکنه و اخطار میده.لطفا به مشکل من رسیدگی کنین.
    با سپاس فراوان