مجله الکترونیکی شماره ۱۸ بیگ بنگ

27
1630

بیگ بنگ: دوستان و همراهان گرامی نوروز باستانی را خدمت شما تبریک عرض می کنیم و امیدواریم سال خوبی همراه با موفقیت و سرافزاری داشته باشید. بسیار خوشحالیم که مجله ی شماره ۱۸ بیگ بنگ را تقدیم شما می کنیم. در این شماره موضوع ویژه این نکته را بررسی کرده ایم که زمین مسطح نیست! این مسلماً برای شما ارزش خبری ندارد بلکه سوال اینجاست که اصلاً چرا باید چنین چیزی مطرح شود؟ ماهیت نسبتاً کروی زمین از زمان یونان باستان شناخته شده بود. اما اشخاص سرشناسی هستند که در فضای مجازی می گویند زمین در حقیقت مسطح است و ادعایی گمراه کننده را مطرح کرده اند که ناسا برای دهه ها این حقیقت را از ما پنهان کرده است. ما در سایت بیگ بنگ معمولاً به تئوری های توطئه اهمیت نمی دهیم ولی نمی توانیم اجازه دهیم این موضوع ادامه پیدا کند و به هر روی ما فکر می کنیم جالب است که چگونگی کشف حقایق بزرگ درباره کیهان را بدانیم. پس براستی باید ببینیم در دنیا چه می گذرد و حقیقت چیست، با ما همراه باشید و بررسی این موضوع را بخوانید.

cover_bigbang_18همچنین مطالب متونع و جالبی نجومی، کیهان شناسی و علمی از جمله: همه چیز درباره ی سیاهچاله ها، ساختار داخلی سیارات شبه زمین، عصر کوتاه یخبندان در انتظار زمین، اولین موجود کره ی زمین چه بود، از بین بردن سرطان با سلول های پوست، حیات ابدی برای مغز، چهار راز بزرگ در خصوص امواج گرانشی، طرح ساخت پایگاه دائمی در ماه، برخورد نزدیک کهکشان ها …مطالب جالب بسیاری را تقدیم دوستاران علم کردیم.

برای سهولت کاربران نسخه ی PDF قرار گرفته است که پس از پرداخت آنلاین میتونید براحتی مجله را دانلود نمایید.

لـینـک خـریـد مـجـلـۀ شمارۀ ۱۸

27 دیدگاه ها

1. با درود فراوان:مجله ۱۸روخریدم دانلود نشد.تاکنون چند بار اقداو به خرید کردم ولی هر بار دانلود نشدن.لطفا راهنمایی کنید چگونه خریدهامو دنبال کنم.باسپاس

2. اشخاص سرشناس؟؟
    بابا چهار تا رپر و گانگستر به همراهی کشیشان افراطی جمع شدن یه سازمان بنام زمین تخت تشکیل دادن بینشون حتی یه دانشگاه رفته هم دیده نمی شه چون کلا به دانشگاه اعتقادی ندارن و در واقع از بیماری پارانویا رنج می برن!
    کلا به اینا اهمیت ندین بهتره چون بیشتر حرفاشون دروغ و مغلطه و جعل و فتوشاپه!

3. با درود بر بیگ بنگ عزیز 🙂 مجله را خریدم البته بسیار با سرعت پایین و زجر آور و تایید پرداخت هم گرفتم و همچنین لینک دانلود اما سرعت دانلود از سرور شما بسیار پائین بود بین ۵ تا ۸۰ k نوسان داشت البته بیشتر مواقع زیر ۱۵ k بود آدمو یاد دوران دایال آپ مینداخت 🙂 و همچنین از قابلیت Resume هم برخوردار نبود و خاطرات زجر آوری را برای ما زنده کرد 🙂 یک بار هم تا ۹۹٫۸۵ دانلود شد و سرعت دانلود به مدت نیم ساعت روی صفر ماند که باز بار دوم هم از همان لینک استفاده کردم و دوباره در ۳۵ درصد سرعت رفت روی صفر و تکان نخورد 🙂 برای بار سوم که خواستم از همان لینک دانلود کنم پیغام “با عرض پوزش، محدودیت دانلود برای این فایل وجود دارد.” داد که مجبور شدم این پیغام را بنویسم.لطفا رسیدگی نمایید. با تشکر از سایت خوبتون

4. ببخشید خرید کردم دان نشد، در تلاش بعدی نیز نشد 🙁 الان دوباره بخرم یا؟؟؟؟؟؟
    لطفا پاسخگو باشید خیلی دوست دارم اگه هر مجله اینطوری باشه که نمیشه،…

5. درود
    خیلی خوب میشد که مجله بیگ بنگ هم مثل مجله دانستنی های (روزنامه همشهری) با آن کیفیت و بصورت کاغذی دم دکه ها یافت میشد
    مثلا بصورت ۲ماه یکبار بچاپ میرسید

6. مسطح بودن زمین و کائنات یک دیدگاه افراطی ، التقاطی و سفسطه آمیز است . و اینکه آیا کسانی هستند ک هنوز به مسطح بودن جهان پیرامون عقیده دارند . باید گفت بلی. این افراد نه تنها در نظام هستی بلکه در تمام شئونات زندگی دیدگاه متضادی را دنبال میکنند. به این روش دیالکتیک گفته میشود. روش دیالکتیک روشی است که با بحث و جدل و گفتگو از نقاط ضعف علوم استفاده کرده و همه قوانین را بر عکس اعمال میکنند. هدف اینان این است که حتی قوانین بدیهی را نیز به چالش بکشند و این نه تنها در فضا بلکه در تمام زندگی اعم از قوانین فیزیکی قوانین اجتماعی قوانین کشوری و غیرو را شامل میشود در علوم نیز با به چالش کشیدن موضوعات و قوانین بدیهی میتوان دریچه های جدیدی را برای یافتهای جدید علمی باز کرد.به همین خاطر است که مکاتبی ابداع شده اند که برخلاف قوانین فیزیکی فرضیه یا نظریه ابداع کنند. اینان معتقدند جهان بخاطر آن کروی است که ما آن را آنگونه احساس میکنیم درحالیکه جهان فراتر از احساس ماست. زمان و مکان در آن دخالت ندارد اگر جهان با دیدگاه ماکروی است بخاطر ساخت کروی بودن چشمان ماست وگرنه جهان مسطح است و تنها بدلیل آنکه دارای قوانین فیزیکی پیچیده شناخته و ناشناخته در خود است ما آن را بصورت کروی می بینیم. البته از دیدگاه قوانین علمی این نظریه تنها یک سفسطه و مغلطه بیش نیست زیرا در این نظریه چیزی بر این اساس عنوان نشده است که کروی بودن چشم برای تمامی موجودات و احساس مشترک بین آنها و به همین خاطر است که جهان بصورت کروی احساس، تحلیل و قانون در باره آنها صادر میشود.