مجله الکترونیکی شماره ۵ – تیرماه ۱۳۹۳

10
267

درود به دوستان گرامی، خیلی خوشحالیم که پنجمین شماره از مجله الکترونیکی بیگ بنگ رو تقدیمتون می کنیم. همان طور که در جریان هستید در هر شماره از مجله موضوع ویژه ای رو بررسی می کنیم. در این شماره موضوع ” سریعتر از نور” و راه حل های موجود برای گذر از نور را ارزیابی کردیم. مسافرت سریعتر از نور همواره پای ثابت داستان های علمی تخیلی بوده، اما به تازگی دانشمندان معتقدند می توان با فاکتی علمی ، این امکان پذیری را به حقیقت مبدل کرد.

01

در این شماره همچنین با مطالب متنوعی از قبیل: تل پورت انسان نزدیک است، کشف مثلث برمودای فضایی، آیا امواج گرانشی جهان های موازی را تقویت می کند ، بیگ بنگ و زمان صفر، حوادث کیهانی، ارسال ژنوم انسان به فضا، شبیه سازی سفر در زمان، کشف ۲ سیاره غول پیکر در اطراف پلوتو و بسیاری مطالب جالب ِ علمی و نجومی رو تقدیم شما عزیزان می کنیم. برای سهولت دوستان و همراهان نسخه PDF را قرار دادیم که پس از پرداخت آنلاین میتوانید براحتی مجله را دانلود کنید. با ما همراه باشید.

10 دیدگاه ها

• دوست عزیز وقت مردم ارزشمنده. شما انتظار دارین مسئولین این سایت به طور روزمره وقتشون را برای پیدا کردن مطالب جدید علمی و ترجمش اختصاص بدن، بعد هزینه های وبسایت رو هم متقبل شن و در نهایت همه چیز رو رایگان ارائه بدن؟ دقیقا بر اساس چه منطقی این کار رو درست می دونین که حتی توهین هم می کنین؟

• با تشکر از زحمات مسیولین سایت
      واقعا نمیدونم چرا بعضیا از همه طلب دارن
      برای جمع آوری این مطالب و درست کردن این مجلات هم وقت صرف میشه و هم زحمت کشیده میشه و تازه با این قیمت کم عرضه میشه بعد شما اینطوری حرف میزنید؟خداییش بی انصافیه

• یعنی برای شما ۱۵۰۰ تومان خیلی مبلغ زیادیه اگه این سایت قیمت مجله رو ۱۵۰۰۰ هزار تومن هم بکنه بازم به شخصه این مجله رو خریداری میکنم چون میدونم با خوندن این مجله دانشم زیادتر میشه
      سروش جان افردادی مثل شما اگه زیدشون بگه عژیژم شارژ میخوام سریع میخری براش اما برای کسب دانش خودت و اینکه نادان نمیری حاضر نیستی ۱۵۰۰ تومن پول بدی
      واقعا متاسفم

در اخر از تمام دست ان کاران این سایت سپاسگذارم

1. ضمن عرض خسته نباشید و تشکر فراوان خدمت مسئولین سایت گرانبهای بیگ بنگ
    من الان دارم شماره ۴مجله بیگ بنگ رو دانلود میکنم که هر از گاهی پیام میدهhas been registered with a fake serial number» «internet download manager
    اگه میشه بگید مشکل از کجاست.
    ممنون