بیگ بنگ: آیا استفاده از انرژی خورشیدی می‌تواند باعث پس‌انداز پول شود؟ این مقاله ساده‌ترین راه برای پاسخ به این سئوال است. اگر به استفاده از انرژی خورشیدی علاقمندید، این مقاله می‌تواند نقطۀ شروع باشد و کاملأ رایگان است.

solar lead factory xبه گزارش بیگ بنگ، داشتن یک خانه هرگز ارزان نبوده و قطعأ ارزان‌تر هم نمی‌شود. هرچند، خبر خوب این است که روش‌هایی وجود دارد که خانه‌ی شما برایتان سودآور شود. آشکارترین مثال، استفاده از «انرژی خورشیدی» است. انرژی خورشیدی نه تنها ارزان‌تر است، بلکه شرکت‌هایی وجود دارد که در زمینۀ کمک به مشتریان در این فرآیند تخصص دارند. در اینجا، یک سنجش از پس‌اندازهای خورشیدی از سوی وب‌سایت UnderstandSolar.com را مشاهده می‌کنید.

البته همه می‌دانند که چرا خورشید بر روی کاغذ (یعنی به طور نظری) ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است. نور خورشید رایگان است و هوایی که تنفس می‌کنیم را آلوده نمی‌کند. تنها مشکل این است که به لحاظ تاریخی، نصب سیستم‌های انرژی خورشیدی به شدت پیچیده و گران‌قیمت است. اما خوشبختانه، این مسئله دیگر صحت ندارد. امروزه، انرژی خورشیدی می‌توانند یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و به شدت سودآور باشد.

solar panel freeimagesdotcom xبر اساس آخرین ارقام، ظرف 10 سال اخیر، میانگین هزینۀ تجهیز منازل به انرژی خورشیدی 70 درصد کاهش پیدا کرده است. در ضمن، چندین راهکار انگیزشی فدرال، ایالتی و محلی هزینه‌ها را کاهش داده‌اند. همچنین، کمک‌هزینه‌هایی برای املاک و مستغلات و پس‌اندازهای طولانی‌مدت در زمینه‌ی برق وجود دارد. تحلیل املاک و مستغلات نشان می‌دهد هر 1000 دلار پس‌انداز برای هزینه‌های سالیانه‌ی برق می‌تواند تا 20000 دلار به ارزش خانه‌ی شما اضافه کند. وقتی تمام افزایش نرخ برق طولانی‌مدت را حساب کنید، متوجه می‌شوید که یک سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی به راحتی می‌تواند بهتر از سرمایه‌گذاری‌های بازار سهام باشد.

در واقع، بسته به اینکه کجا زندگی می‌کنید و املاک شما چقدر نور مستقیم خورشید را دریافت می‌کند، استفاده از انرژی خورشیدی می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری در زندگی شما باشد. بنابراین، نظرتان در مورد استفاده از انرژی خورشیدی چیست؟ یک سنجش رایگان در مورد انرژی خورشیدی از سایت UnderstandSolar.com ملاحظه کردید.

ترجمه: سحر  الله‌وردی/ سایت علمی بیگ بنگ

منبع: futurism.com

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه

  1. جدا برای خود انسان های روی زمین آرزو دارم یک روز همه نیاز هاش رو از انرژی پاک به دست بیاره…این تنها راه نجات هست