دانلود کتاب: قانون سوم کپلر

0
995

بیگ بنگ: قوانین سه‌گانه کپلر یکی از مهم‌ترین قوانین علم نجوم می‌باشند. در بین این سه قانون، قانون سوم، از اهمیت و زیبایی خیره‌کننده‌ای برخوردار است و قانون سوم کپلر، شگفت‌انگیزترین قانون و فرمول نجوم کلاسیک است در این کتابچه تألیفی، به بررسی اجمالی قوانین اول و دوم اشاره می‌شود ولی محوریت آن، قانون سوم است.

bookقانون سوم کپلر
نویسنده: میلاد اسکندردوست
موضوع: فیزیک، اخترشناسی
تاریخ انتشار: شهریور 1399
وب‌سایت منتشر کننده: bigbangpage.com
قیمت: 4500 تومان
نسخه PDF

خـرید — دانـلود این کـتاب از لـینک زیـر

در این کتابچه سعی شده است با انجام محاسبات مربوط به کمیت‌های یک سیستم دوتایی قفل‌شده گرانشی، به زیبایی عمیق این قانون پی ببرید و از اینکه می‌توان با یک فرمول ریاضی فیزیکی، بخشی از رویدادها و کمیت‌های فیزیکی کیهان را پیش‌گویی کرد به حیرت بی‌مانندی که من در طول سال‌ها پژوهش خود، درگیر آن بوده‌ام، شما علاقه‌مندان علم نیز با آن مواجه شوید.

این یک پیش‌بینی اثبات‌شده به فیزیک و نجوم نظری است که می‌گوید این آزمایش‌ها تجربی بشر یا فیزیک و نجوم تجربی است که برای تطبیق هرچه بیشتر با تئوری‌ها، خودشان را باید پیشرفته‌تر کنند. به‌عنوان‌مثال، وقتی به محاسبه جرم کهکشان راه شیری با آن عظمت و بزرگی بی‌همتا و غیرقابل‌تصور تنها از طریق یک فرمول بر روی کاغذ می‌پردازید دچار شگفتی بی‌مثالی در مورد نبوغ بشری و راز قانون پذیر بودن کیهان توسط ریاضیات انتزاعی خواهید شد.

این کتابچه از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

بخش اول: قوانین سه گانه کپلر

بخش دوم: قانون سوم کپلر