دانلود کتاب فرگشت و ژنتیک(ترجمه)

12
1037

بیگ بنگ: کتاب حاضر که از مجموعه دانشنامه علمی تصویری بریتانیکا انتخاب شده است، با ساده‌ترین و روان‌ترین شکل ممکن اقدام به تشریح کلیات این علوم نموده است.

cover_bookفرگشت و ژنتیک
عنوان اصلی: EVOLUTION AND GENETICS
مجموعه: Britannica Illustrated Science Library, 2008 Edition
مترجم: سیامک عطاریان
ناشر الکترونیکی: سایت علمی بیگ بنگ (bigbangpage.com)
تعداد صفحات: ۵۰ صفحه A3 تمام رنگی (۱۰۰ صفحه A4)
تاریخ انتشار : آبان ۱۳۹۴
قیمت: ۵۰۰۰ تومان
نسخه PDF

دانلود بخش کوچکی از محتویات کتاب

خـرید — دانـلود این کـتاب از لـینک زیـر

دانش ژنتیک و نظریه فرگشت جزو مباحثی هستند که در ۱۵۰ سال اخیر قدم به عرصه علم گذارده‌اند. این مباحث نه‌ تنها در علم زیست‌شناسی بلکه در سایر حوزه‌ هامانند مطالعات تاریخی، تحقیقات جنایی، علوم پزشکی، صنایع غذایی و … نیز کاربردهای فراوانی دارند.

در برخی متون قدیمی‌تر از واژه “تکامل” برای ترجمه Evolution استفاده می‌شد که به دلیل بار مفهومی این واژه و القای این مطلب که این فرایند روند مشخص و از پیش تعیین‌شده‌ای برای رسیدن به یک حالت کامل دارد، استفاده از این واژه منسوخ شده و امروزه واژه مناسب‌تر “فرگشت” استفاده می‌شود.

فهرست مطالب:

فصل اول: افسانه و شواهد علمی

فصل دوم: منشاء حیات

فصل سوم: فرگشت انسان

فصل چهارم: ساز و کار وراژت

فصل پنجم: عصر ژنتیک

واژه نامه

خـرید — دانـلود این کـتاب از لـینک زیـر

توجه: این اثر ترجمه آقای سیامک عطاریان بوده و تمامی حقوق معنوی ترجمه اثر ، متلعق به مترجم می باشد.

دوستان و همراهان گرامی در صورت بروز خطا در دانلود کتاب از طریق صفحه تماس با ما  مراتب را اطلاع دهید، حتما پیگیری می شود.

12 دیدگاه ها

دانش آموز رشته ی ریاضی هستم. همون طور که می دونید در درس هایمان زیست نداریم. من می خوام اطلاعاتی درباره ی ژنتیک و فرگشت داشته باشم. این کتاب چطوره؟ اگه کتاب بهتری هست اسمش چیه؟
    با تشکر

• اگر در حد اطلاعات کلی بخوایین، این کتاب یکی از بهترین کتاب هاست، چون حجم مطالب مناسبی رو در خودش جا داده هم اینکه به صورت تصویری هست و درک خوبی رو به خواننده می ده. اما اگر به صورت تخصصی بخوایین بررسی کنین، این فقط می تونه نقش یه مقدمه رو ایفا کنه.

2. سلام ببخشید کتاب فرگشت رو میخوام بگیرم ولى وقتى ایمیل و مشخصات وارد میکنم و خرید رو میزنم میره تو یه صفحه کاملا سفید!قبلا از سایتتون مجله خریدم اما ایندفعه انگار مشکل داره