بیگ بنگ: این کتابی است در مورد با استعدادترین انسان تاریخ یعنی لئوناردو داوینچی. لئوناردو در زمینه هایی همچون: کلبدشناسی(اناتومی)، معماری، گیاه شناسی، طراحی، مهندسی، سوارکاری، اختراع، جغرافی، زیست شناسی، ریاضیات، موسیقی، علم در مسائل نظامی، فلسفه، نقاشی، پزشکی و… دارای مهارت بسیار بالایی بود، در واقع او انسانی همه فن حریف بود و بواقع از این لحاظ در تاریخ بی همتاست.

da-vinci

عنوان: چگونه مانند لئوناردو داوینچی فکر کنیم(هفت قدم تا نبوغ)
عنوان اصلی: HOW TO THINK LIKE LEONARDO DA VINCI
نویسنده: مایکل جی.گلب
ترجمه: مهدی قراچه داغی
انتشارات البرز
تعداد صفحه: 304
قیمت: 17000 تومان

فرانچسکو ملزی یکی از شاگردان و مریدان داوینچی گفته است: در توان طبیعت نیست که داوینچی دیگری بیافریند. همه نوابغ منحصر به فرد هستند و لئوناردو شاید بزرگترین همه این نوابغ. در این کتاب با روشی عملی آشنا می شوید که از محک تجربه سربلند بیرون آمده است.

می توانید عناصر مهم و ضروری نبوغ لئوناردو را برای هرچه سرشارتر کردن زندگیتان مورد استفاده قراردهید. با آنکه ممکن است پیشاپیش با زندگی و کار داوینچی اشنا باشید، این کتاب را با چشم اندازی جدید و درکی عمیق تر از این شخصیت پیچیده به پایان می برید و در مقام ستایش از او برمی آیید. متن اصلی کتاب را به بحث درباره اصول هفت گانه داوینچی اختصاص داده شده است.

هفت اصل داوینچی عبارتند از:
1- کنجکاوی
2- تجربه اندوزی
3- تقویت حواس
4- توجه به ناشناخته ها
5- نگرش مجموعه ای
6- توجه به جسم
7- تفکر مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه

  1. من این کتابو شاید 7 باره خوندم
    این کتاب به شما ذهنی کنجکاو ،تقویت و استفاده بهتره از حس هایتان و همچنین باعث انگیزه برای ورزش و در اخر شمارو عاشق نقاشی و مهم تراز همه بهتون هدف و برنامه برای ادامه راه زندگیتون میده،امیدوارم این کتاب رو داشته باشید و ازش سو دببرید

  2. اين كتاب چگونه مث دارينچي فكر كنيم
    ترجمه فارسي شو چگونه دونلود كنيم