بیگ بنگ: در این عکس که طی یک ساعت پس از نیمه شب محلی در تاریخ 13 دسامبر گرفته شده، شهاب‌هایی را می‌بینیم که از 35 نوردهی جداگانه برای ایجاد این کارت پستال زیبا استفاده شده است.

GeminidMeteorsStePelleاین عکس ترکیبی در واقع گسترۀ آسمان تاریک بر فراز قله‌های آلپ جنوبی در طی رویداد بارش شهابی جوزایی را نشان می‌دهد. “شباهنگ” یعنی ستاره آلفای دب اکبر و درخشان‌ترین ستارۀ آسمان شب توسط یک رگه شهابی در سمت راست بمباران شده است. خوشه ستاره‌ای کندوی عسل که به عنوان M44 نیز شناخته می‌شود، خودش شامل هزاران ستاره است، اما در این عکس به شکل یک لکۀ نوری کم نور، نزدیک به نوک قله، نمایان است.

اگرچه تابش بارش در قسمت بالایی این عکس، در نزدیکی آلفا دوپیکر(Castor) و بتا دوپیکر(Pollux) ستاره‌های دوقلوی جوزا به وضوح دیده می‌شود. این “اثر تابشی” ناشی از چشم‌انداز است، زیرا به نظر می‌رسد رد شهاب‌ها بصورت موازی از هم قرار دارند. شهاب‌های جوزایی که ذرات سنگ و خاک به جا مانده از سیارک ِ فعال ۳۲۰۰ فایتون هستند، با سرعت تقریبی 22 کیلومتر بر ثانیه به جو زمین وارد می‌شوند و می‌سوزند.