بیگ بنگ: سه شی بسیار متفاوت و بسیار معروف، ماه گذشته در یک قاب ِ واحد ثبت شدند. در بالا سمت چپ خوشه آبی رنگ پروین قرار دارد که شاید معروف‌ترین خوشه ستاره‌ای آسمان شب می‌باشد.

MarsTriangle Ozkeserخوشه ستاره‌ای پروین(M45) حدود 450 سال نوری با ما فاصله دارد و به راحتی در چند درجه تا شکارچی یافت می‌شود. در بالا سمت ِ راست کهکشان مارپیچی آندرومدا واقع شده که شاید معروف‌ترین جرم خارج از کهکشان ما است. کهکشان آندرومدا(M31) یکی از معدود اجرامی است که برای چشم غیرمسلح قابل مشاهده است، اگرچه نورش میلیون‌ها سال در راه بوده تا به زمین برسد.

MarsTriangle Ozkeser annotated در مرکز عکس سیاره مریخ را به رنگ قرمز روشن می‌بینید که شاید مشهورترین سیارۀ آسمان شب باشد. مریخ که اکنون در مقابل خورشید قرار دارد، در تمام طول شب قابل مشاهده است. در پیش زمینه مقبره‌ای باستانی در درۀ فریجین در ترکیه قرار دارد. این مقبره شامل دو شیر سنگی است که بازماندۀ چشمگیری از تمدن قدرتمندی است که هزاران سال پیش می‌زیست. سیاره سرخ که در درخشان‌ترین حالت خود دیده می‌شود، پس از غروب خورشید به راحتی به در سمت شرق آسمان نمایان است.