بیگ بنگ: رویای عکاس این بود که آبشار و کهکشان راه شیری را در یک قاب عکاسی کند. از جمله دشواری‌های کارش این بود که او باید یک مکان مناسب برای دوربین پیدا می‌کرد تا آبشار و پیرامون آن به طرز هنرمندانه‌ای نوردهی شود.

MilkyWayWaterfall XieJieهمچنین کل صحنه باید با شات‌های زیادی از پیش زمینه و پس زمینه عکسبرداری می‌شد اما نگران بود که کرم‌های شب‌تاب مزاحمت ایجاد کنند. یک دشواری دیگر این بود که دوربین نباید خیس می‌شد و عکاس نباید بر روی مارهای سمی قدم می‌گذاشت. اما نتیجۀ کار را ببینید – این عکس پس از نیمه شب در اواسط ماه جولای گرفته شده و به طور دیجیتالی به شکل یک عکس پانورامای زاویه گسترده درآمده است.

این آبشار زیبا “ژولیان” نام دارد و در کوهستان لوکسیائو در شرق استان هونان در چین واقع شده است. در این نما کمان مرکزی کهکشان راه شیری از آسمان عبور کرده و رشته‌های غبار تاریک و سحابی‌های رنگارنگ مشخص هستند. ستاره‌های درخشان در آسمان پراکنده شده‌اند – همگی در کهکشان راه شیری نزدیک ما واقع شده‌اند؛ یکی از این اجرام آسمانی مثلث تابستانی با ستارۀ وگا درخشان است که در بالای کمان راه شیری دیده می‌شود. عکاس پس از ثبت 78 شات، در کنار دوستانش از این شب رویایی لذت برد.