بیگ بنگ: اعضای کنگره آمریکا روز سه‌شنبه طی جلسه‌ای گزارش‌های مربوط به یوفو( اشیای ناشناس پرنده) را بررسی کردند. پایگاه داده یوفو ارتش آمریکا اکنون اطلاعاتی از حدود 400 رویداد ناشناس و بدون پاسخ دارد.

ap cefceadfeafaaff

به گزارش بیگ بنگ، یک مقام اطلاعاتی نیروی دریایی در جلسه استماع کنگره در روز سه شنبه به قانون‌گذاران گفت: «پایگاه دادۀ گزارش‌های یوفو(UFO) اکنون شامل حدود 400 رویداد ناشناس است که در مقایسه با 143 مورد ارزیابی شده در سال گذشته، افزایش یافته است.»

در گزارش سال 2021 ارتش آمده که هیچ مدرکی از موجودات بیگانه پیدا نشده است. “اسکات بری” معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی، به قانونگذاران گفت که آنها هنوز هیچ چیزی با “منشاء غیرزمینی” را کشف نکرده‌اند، حتی اگر رویدادهایی وجود داشته باشد که آنها نتوانند توضیح دهند.

او گفت که هیچ یک از مواردِ مستند تلاشی برای برقراری ارتباط با خلبانان آمریکایی نکرده است، زیرا به نظر می‌رسید همه‌ی آنها بدون سرنشین باشند. یک مقام نیروی دریایی همچنین در جلسه استماع روز سه‌ شنبه گفت که بازرسان به طور قابل قبولی مطمئن هستند که اشیاء هرمی شکل شناور که در یک ویدئوی نظامی ضبط و در فضای مجازی به طور گسترده پخش شده، احتمالاً هواپیمای بدون سرنشین بوده‌ است.

ap ebbffcaaebebabbe s c

به گفته “بری”: «اشیای ناشناس پرنده اجرام فیزیکی‌اند نه خطای ادراک‌. به این ترتیب، آن‌ها باید به عنوان خطرات بالقوه جدی گرفته شوند. با توجه به آنکه پدیده‌های ناشناس هوایی برای ایمنی پرواز و امنیت کلی خطرات بالقوه‌ای دارند، ما به تمرکز تلاش‌ها برای تعیین منشاء آن‌ها متعهدیم.»

این اشیای اسرارآمیز که به سرعت پرواز می‌کنند «پدیده‌های هوایی ناشناخته‌ای» هستند که به آنها یوفو (اشیای ناشناس پرنده) گفته می‌شود. البته نیازی به تکرار نیست که مشاهدۀ یوفو(UFO) به معنای وجود گونه‌ای از حیات بیگانه نیست. بلکه به لحاظ فنی نمی‌دانیم آنها چه هستند، شاید پهباد یا هواپیمای جاسوسی و بی‌سزنشین هستند.

سایت علمی بیگ بنگ / منبع: npr.org

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه

  1. فعلا وجود موجودات فرازمینی در‌حد‌فرضیات است چه‌‌بسا‌ممکن که‌آنها در‌مرحله‌ تکاملی ازما‌عقب‌تر‌باشند.

  2. کم نیستند موضوعاتی که وجود فرازمینیهای بسیار هوشمند را در اطراف زمین و انسانها اثبات میکند. ولی اسرارآمیزتر و غریبتر از چیزی هستند که هرکسی بتونه اونها را باور کنه.

  3. بسیار عالی ،کامل و دقیق ،سپاس از تحریریه بی نظیر بیگ بنگ پیج که سال هاست بدون هیچ گونه حمایت قابل قبولی سرپا و مستحکم به راه شون ادامه میدن

  4. من در دوران کودکیم (سال87 و 88)و زمانی که هنوز دوربین های موبایل به خوبی پیشرفت نکرده بودند شاهد 5 اشیاء پرنده بودم که بر فراز ابرها و در ارتفاع بسیار بالا در کنار هم پرواز میکردم و مشکی رنگ بودند اول فکر کردم احتمالا پرنده بوده اند ولی با توجه به اینکه واضح بودند میشد فهمید که گرد بودند(احتمال داشت که جت جنگنده بوده باشند ولی من هیچ صدایی را نمیشنیدم)عجیب ترین موضوع این بود که یک الگو مثلثی را تشکیل داده بودند(گفتم که شکل گرد اونها منو به این فکر انداخت که شاید پرنده بوده اند)ولی الان وقتی به این موضوع فکر میکنم میفهمم که من شاهد یک ناوگانی از یوفو ها بودم من از بچگی به پرواز علاقه داشتم و همین موضوع هم باعث علاقه و آشنایی من به بحث یوفو ها شد،تحقیقات من در این مورد باعث شد من با فیزیک کوانتوم آشنایی پیدا کنم و بالاخره به راز این اشیاء پی ببرم،این شئ مثلثی که کنگره آمریکا داره روش تحقیق میکنه شاید همین پتنت فضاپیمای مثلثی باشه که در گوگل پتنت موجود هست من در این پتنت متوجه اصطلاحی به نام ظرفیت خطی فضا شدم که جالب بود و بنظر میاد گروهی به فناوری استفاده از فضا به عنوان رانش دست پیدا کرده اند

  5. سلام از چند دهه پیش به مطالب یوفو علاقه داشتم خب آن زمان در جراید پیگیر بود و حدود یکسالی هست که در پیچ شما دنبال میکنم زحمت میکشید واقعا مفید وزین است موفق باشید در غلبه دانایی بر نادانی

  6. چیزی ب اسم یوفو وجود نداره و بیش از تخیلات ساخته و باخته چیزی نیست. نزدیکترین ستاره به منظومه ما چهار سال نوری باهامون فاصله داره برفرض که موجودات هوشمندم داشته باشه و به تکنولوژی دست پیدا کرده باشند که با سرعت نور حرکت کنند چهار سال طول میکشه که به ما برسند بعد خودشونم به ما نشون ندن بعد این همه ماهواره تلسکوب هابل اینهام کشکن

    1. سلام
      مطالبی که فرمودی، غیر علمی و کاملا بیانگر نظرات فردی و احتمال زیاد نسنجیده خودتان است.