بیگ بنگ: شکارچی سابق بیگانگان پنتاگون اعتراف کرد که بسیاری از یوفوهای مشاهده شده در واقع ساخته دست بشر هستند. فناوری‌های پیشرفته‌ای که در حال تجاری‌سازی هستند و مردم هنوز از آنها خبر ندارند.

photo

به گزارش بیگ بنگ، رئیس سابق دفتر پنتاگون که وظیفه‌ی بررسی «اشیای ناشناس پرنده»(یوفوها) را برعهده داشت، در یک مصاحبه‌ی کاملاً صریح، اعتراف کرد که بسیاری از یوفوهای مشاهده شده احتمالاً متعلق به همین زمین – و کاملاً محرمانه – هستند.

“شان کرک پاتریک” مدیر سابق دفتر حل ناهنجاری‌های همه دامنه پنتاگون(AARO) در مصاحبه‌ای با پیتر برگن از CNN گفت: «مشاهدات زیادی از برنامه‌های واقعی و پیشرفته‌ی آمریکا وجود دارد. اما هیچکدام از اینها ماهیت فرازمینی ندارند.»

همانطور که “کرک پاتریک” در این پادکست بیان کرد، بسیاری از اشیای پرنده ناشناس که در طول تاریخ مشاهده شده‌اند، از رازول (Roswell) گرفته تا آن بادکنک‌های جاسوسی عجیب و غریب چینی، نتیجه‌ی پروژه‌های مخفی نظامی، اطلاعاتی یا حتی تجاری هستند.

این مقام کهنه‌کار وزارت دفاع که در ماه دسامبر از خدمات دولتی بازنشسته شد، گفت: «تعدادی از فناوری‌های پیشرفته در حال تجاری‌سازی هستند که مردم هم اکنون از آنها خبر ندارند.»

گمانه‌زنی‌ها و برخی تاییدات رسمی وجود دارد که مشاهدۀ یوفوها( اشیای ناشناس پرنده) جنبه‌ی نظامی دارند و مصاحبۀ اخیر “کرک پاتریک”، تمامی این شبهات را تایید کرده است. او حتی در مورد مشاهدات بیگانه‌ای که از آنها آگاه است، توضیح داد.»

photo

“کرک پاتریک” گفت: «تعداد زیادی از مردم، خلبانان و افرادی که آنها را می‌شناسید گفته‌اند: «هی، من یک کره‌ی غول‌پیکر دیدم. یک مکعب در آن بود، من آن را نمی‌فهمم، باید یک موجود بیگانه باشد.» خب، در واقع، اینطور نیست. نسل بعدی پهپادهایی که در حال ساخت هستند پهپادهای کروی می‌باشند.»

“کرک پاتریک” با استناد به تحقیقی در دانشگاه سنگاپور گفت که اجسام عجیب و غریب به شکل گوی با قرار دادن مکعب‌هایی در داخل محفظه‌ی تقریباً دو متری ساخته می‌شوند، «و هر جا که گوشه‌ی مکعب به کره برخورد کند، آن را ذوب کرده، برش داده و پیشران‌های کوچکی را داخل آن گذاشته‌اند.»

وی ادامه داد: «با هشت رانشگر در یک پیکربندی مکعبی، من می‌توانم این پهپاد را با دقت زیادی به اطراف مانور دهم و آنها این را در همه جا امتحان کرده‌اند.» مانند بسیاری دیگر از افشاگری‌های عمومی خارج از AARO، این مصاحبه‌ها نشان می‌دهد که این پروژه در واقع بیشتر بر تهدیدات امنیت ملی از داخل زمین متمرکز است تا تهدیداتی که ممکن است از سوی بیگانگان فضایی رخ دهد.

ترجمه: سحر الله‌وردی/ سایت علمی بیگ بنگ

منبع: futurism.com

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه

  1. درود بر شما اتفاقا من هم یک بار سمت کاشان یکیشون رو دیدم و یک بار هم کرج و توی دومین بار با مرکابام تونستم برای مدتی توی سیستمشون اختلال بوجود بیارم ولی مطمعن نیستم نابود شده باشه. البته قصد نابودی هم نداشتم چون ممکنه موجودات خوبی داخلش باشن و من هم قاتل نیستم.

  2. خب این موضوع رو که من چندین سال پیش متوجه شده بودم و این آقا تازه متوجه شده و شما هم که به تازگی مطلبش رو گذاشتین چون بیشتر از ۵ دفعه این یوفوهای جاسوس رو دیدم و یکبار موفق شدم به روش خاص خودم یکیش رو نابود کنم و احتمالا چندین نفر دیگر هم حالا یا ایرانی یا خارجی متوجه این موضوع شده بودند