سخن روز

زندگی هر چقدر هم سخت به نظر آید همیشه کاری هست که بتوانی انجام دهی و در آن موفق شوی. مسئله ی مهم این است که تسلیم نشوی.

– استیون هاوکینگ – هفتاد و دومین سالروز تولد این دانشمند بزرگ و فیزیکدان نظری که در زمینهٔ کیهان‌شناسی و جاذبه کوانتوم به ویژه در زمینهٔ سیاه چاله کار کرده است و کارهای علمی اش سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد را تبریک عرض میکنم.

hawking

1. ali گفت:

و مسئله ی مهمتر اینه که راجع به هر چیزی (( عـــمـــیــق )) فکر کنیم ! .

2. ali گفت:

ویلیام استیون هاوکینگ بزرگترین اختر فیزیکدان ( اختر فیزیک دان کوانتومی و اختر فیزیک دان نیوتنی ) حال حاضر در دنیا و صاحب کرسی ریاضیات لوکاسین کالج سلطنتی کمبریج لندن بود که الان از این سمت بازنشسته شده و به مایکل گرین واگذار شده که قبل از اون این کرسی در اختیار افرادی مثل اسحاق نیوتن و پل دیراک ( از بنیان گذاران مکانیک کوانتومی و فیزیک نظری قرن بیستم ) بود . و خیلی از دانشمندان دنیا اخبار و نظرات استیون هاوکینگ رو به طور دایم دنبال میکنن .

3. m گفت:

بله مهم اینه که ما ایمانمونو از دست ندیم و باورمونو به حقیقت از دست ندیم و درست در لحظه آخر تسلیم نشیم این همون ایمانه… این لینکو مطالعه بفرمایید inveritysearch.blogfa.com/post/12

4. مهرداد گفت:

ثاکت …… ساکت

5. M3 گفت:

از زندگی این شخص هم میشود فیزیک برداشت کرد.

6. رضا گفت:

بادرود به همه متن بسیار زیبایی بود اما دوستان سعی کنیم به عقاید هم احترام بگذاریم که شرط اول اخلاق است و سعی کنیم کامنتهایی را مطرح کنیم که خدای نکرده این وب سایت خوب ف ی ل ت ر نشه!